dinsdag 24 januari 2012

Te mooi om te laten liggen

Terwijl de webshop nog steeds in aanbouw is (welke verbouwing loopt geen vertraging op?) ben ik op zoek naar mooie spullen voor de winkel. Van link naar link naar link naar link.. etc. Zo staan er vaak 15 tegelijk pagina’s open want op die en die pagina stond ook nog een linkje waar ik even heen wil. Dan heb ik ook nog eens een laptop én een desktop, dus ik bekijk 30 sites tegelijk... Bijkomende onhandigheid is dat ik al weken m’n computers niet af kan sluiten want dan ben ik al die sites kwijt.



Eén van de mooie dingen die ik tegenkwam waren deze geweldige theedoeken van Mibo Studio. Ze zijn ook om te knutselen tot knuffels, maar dat is zonde van het ontwerp natuurlijk. Helaas is er geen plaats voor in mijn winkel want theedoeken zijn uiteraard niet van papier gemaakt. Maar gelukkig is er hier wel plaats voor want ik vond ze te mooi om helemaal links te laten liggen. En ze zijn trouwens wel te verkrijgen bij oa Buiten de Lijntjes.
(Overigens, in de toekomst zie ik wel een hoekje in de winkel vrijkomen voor non-papier items :-))




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten