maandag 21 mei 2012

A notebook a month


's Nachts als ik niet kan slapen ontstaan er soms ideetjes. Voor een tekst voor blogpost bijvoorbeeld (zoals nu) of voor een ontwerp of een fotoserie etc. Als er een tekst voor een blogposts in me opkomt pak ik meteen de ipad om het bedachte tekstje in een mailtje aan mezelf te zetten (zoals nu). Soms belanden deze tekstjes daadwerkelijk hier (zoals nu) en soms blijken ze de volgende ochtend toch wat te sentimenteel, persoonlijk, oninteressant etc.

Het idee voor mijn notebook a month kwam ook op zo'n nachtelijk moment in me op. De volgende dag vond ik het ook nog steeds een goed idee en deze keer stelde ik de uitvoering ervan ook eens niet uit.

Het resultaat: een collectie van 12 notitieboekjes in 12 verschillende kleuren. Genummerd van 1 t/m 12, een boekje per maand dus. Ideaal voor een 365 dagen project. De inhoud van elk boekje bestaat uit 32 pagina's. De vormgeving is simpel om niet af te leiden van datgene wat de gebruiker erin wil schrijven en/of tekenen.

Met een paar andere producten staan deze boekjes nu in mijn etsy shop die ik onlangs eindelijk vulde. Maar binnenkort zijn ze ook te koop in de webshop natuurlijk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten