maandag 28 mei 2012

Zo begon het...

Vroeger spaarde ik briefpapier. Ik was toen een jaar of 10. Op het schoolplein ruilde ik dan met vriendinnetjes. Dit speelde zich overigens af op het schoolplein van de international school in Maputo Mozambique, waar wij toen woonden. Op het schoolplein van mijn volgende basisschool, in een klein dorpje in noord Groningen, werd er geen briefpapier geruild.

We hebben ongeveer drie jaar in Mozambique gewoond en om ons verblijf af te sluiten maakten we met het gezin (mijn ouders, broer en ik) een reis per auto door Afrika. Van Swaziland reden we naar Kenya. Op elke grensovergang verzamelde ik de vele formulieren die we in moesten vullen (en dat waren er veel!). Ook hier was mijn liefde voor papier dus aanwezig.

Ik heb nog gezocht naar die formulieren maar ik ben bang dat ik op latere leeftijd de schoonheid van deze formulieren niet meer in zag en dat ik het allemaal weg heb gegooid...



6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd.

    Nu nog een kaart met 'life is like a blanket of snow, be careful how you step on it, every print will show'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat er geen naam bij de reactie staat. Maar ik gok iemand van het praedinius :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U gaat door voor de koelkast!

    Een naam? Hebben Rudi en Jelske je niet geleerd dat je voorzichtig moet zijn met je gegevens op het internet? ;-)

    Bij AOL moet je je naam apart ergens invullen, en dus was het weer 'liever een licht verwijt dan een zware taak'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je hoe makkelijk het toch nog was om er achter te komen wie dit is :-p

    Het gaat heel goed en met jou (jullie)?

    Veel succes met je nieuwe webshop

    De koelkast die je hebt gewonnen staat hier in de schuur klaar. (Maar 't is wel 2 uur rijden.)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor :-)
    Hier alles goed! Doe de groeten aan iedereen.

    PS Wij zijn goed voorzien op het gebied van koelkasten, dankje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen