maandag 4 juni 2012

De winkel is open!

Ik werk ongeveer sinds 2003 voor mezelf als grafisch vormgever. Dit doe ik vaak met plezier en soms met iets minder plezier. Helemaal niet erg want geen enkele baan is alleen maar leuk. Maar vorig jaar begon er toch iets te knagen, was dit nou alles? Werd ik er wel zo blij van om alleen maar dingen te maken voor anderen? En wat vond ik zelf eigenlijk echt leuk? Zeker was het dat het tijd werd voor iets nieuws, of misschien iets erbij.

Ik had gedacht dat er een lange zoektocht nodig zou zijn om erachter te komen wat ik (naast m'n werk als vormgever) zou kunnen gaan doen. Maar het was eigenlijk een peulenschil. Op een avond kwam alles samen: ik vind het leuk om het web af te struinen naar mooie spullen en ik hou al m'n hele leven van papier en alles wat daarmee te maken heeft. Et voilà, het idee voor de webshop was daar!

De weg naar het uiteindelijke resultaat was wat langer dan verwacht (what else is new?) maar nu is het dan toch zover. Afgelopen vrijdag, op 1 juni, kon ik de virtuele deuren van mijn winkeltje openen. Neem vooral een kijkje op www.paperstories.nl!

De reacties tot nu toe zijn super en de eerste bestellingen zijn de deur uit! Eén van de mooiste reacties kan je hier lezen.


3 opmerkingen: