woensdag 21 maart 2012

Birdies on Etsy

Wat zijn ze leuk, de treasuries op Etsy. Vaak met een kleur als thema, maar leuker eigenlijk zijn die met een voorwerp als thema. Zoals die van Philomeen Kaan die de (retro) polaroidcamera als onderwerp nam voor een treasury. (Zelf had ik overigens ook ooit zo’n retro polaroidcamera maar volgens mij heb die, onwetend van de nostalgische waarde, ooit weggedaan, dom dom dom. Nu heb ik gewoon een saaie zwarte.) 
Maar ook deze treasury met uiltjes als onderwerp is erg leuk. En van deze met de regenboog word je heel vrolijk!

De laatste tijd kijk ik veel rond op Etsy. Op zoek naar ontwerpers van wie ik misschien spullen kan verkopen in m'n toekomstige webshop (ja echt, hij komt er aan). Maar ook om inspiratie op te doen voor m'n eigen Etsy shop en om goeie productfotografie af te kijken. Kortom, ik kijk heel veel plaatjes.

Met de lente in de lucht vielen de vele vogeltjes mij opeens op en kon ik het niet laten hier ook een treasury van te maken.


2 opmerkingen: