maandag 26 maart 2012

Lovely vintage wallpaper

Behang kan zo mooi zijn, vooral vintage behang. Het liefst zou ik elke muur een ander behangetje geven, of in ieder geval elke kamer. Maar ja, ik woon niet alleen en heb qua inrichting te maken met iemand die het liefst alles wit heeft. Dus met drie kamers deels behangen mag ik niet klagen. 
Mijn lieve vriendin A heeft het beter voor elkaar, zij heeft (naast een vriend die ook van behang houdt) één ruimte in haar huis helemaal in het teken staan van behang. En dan ook nog vintage behang! 

Tijdens wat experimenteren met productfotografie kwam ik op het idee om te werken met bijzondere achtergronden. En hier kwam mijn liefde voor behang weer om de hoek kijken. Voordeel is ook nog eens dat je hiervoor maar kleine stukjes behang nodig hebt. Van vriendin A kreeg ik hiervoor allemaal restjes van haar prachtige behangverzameling! 



1 opmerking: