maandag 23 april 2012

Een gebonden boekje


Een maand of 7 geleden kwam het idee in me op: ik wil papier gaan verkopen! Natuurlijk niet gewoon papier, maar stationary en alles wat daarbij hoort. Verschillende plannen passeerden de revue en wat was nou de beste manier om van start te gaan? Idee 1 was om zelf dingen te maken en die op Etsy te gaan verkopen en later eventueel een webshop voor de eigen producten te openen. Maar toen kwam idee 2, om een webshop te beginnen met bestaande producten (er is ten slotte zoveel moois) en daar dan later misschien eigen producten aan toe te voegen. Dit laatste plan is het geworden.

Maar ondertussen kriebelde het om ook met eigen ontwerpen en producten bezig te gaan. Dus de Etsy shop is er (zij het nog leeg) inmiddels ook. En daarvoor ben ik tussen de bedrijven door bezig om dingen te maken. Aangezien ik ongeveer achter mijn computer woon en ik daar wel eens achter vandaan mag komen richt ik mij om te beginnen op handgemaakte producten.

In dat kader ging ik gisteren naar een workshop boekbinden, gegeven voor Marlous Tode en georganiseerd door Lisa Manuels van Shop Elle Aime. Behalve dat het erg gezellig was (mede twitteraars Rivka en Dee waren er ook) vond ik het een heerlijke bezigheid, boekbinden. Resultaat was een A6 formaat boekje, er zullen zeker meer boekjes volgen.




(PS Het konijntje van foto 3 is van een stempeltje, gemaakt door Lisa Manuels. Overigens ook een workshop van Shop Elle Aime: stempels maken.)


1 opmerking:

  1. Leuk hoor, ik had precies dezelfde ideeen als jij, maar ik ben dus 'gestrand' bij "zelf dingen te maken en die op Etsy te gaan verkopen". :-)
    Ben benieuwd naar je andere creaties!

    BeantwoordenVerwijderen