donderdag 19 april 2012

Yellow Owl Workshop


Langzaamaan druppelen de producten voor de webshop binnen. Elke keer als mijn (o zo vriendelijke) postbode met een groot pakket voor de deur staat is het weer een groot feest om te ontdekken wat ik ook alweer allemaal besteld had. Want meestal is de bestelling vele weken ervoor gedaan en weet ik niet meer precies wat mijn strenge selectieprocedure destijds heeft doorstaan. Gelukkig ben ik tot nu toe nog altijd blij met mijn eerder gemaakte keuzes.

Vorige week kwam kwam de bestelling binnen van Yellow Owl Workshop uit Florida. Yellow Owl produceert paper goods, ontworpen door Christine Schmidt. Alles heeft een erg hoog hebberigheid gehalte en is duidelijk van een hele goede kwaliteit. Je kan zien dat aan elk detail aandacht is besteed. Bovendien doet Yellow Owl het ook nog goed op eco-gebied. Wat ze onder andere verkopen zijn stempelsets (met thema's als city, circus en beach) een stempelkussens in prachtige kleuren. De inkt van dez stempelkussens is waterproof en kan op bijna elk materiaal gebruikt worden: papier, stof, metaal, glas, hout, plastik, klei etc.



1 opmerking: